Cycling Meetups in The Netherlands

Sports Meetups
scooterfx
posted 7 years ago
Hi Guys, I'm often in the Netherlands (Utrecht, Amersfoort) and traveling with my roadbike mostly, ans sometimes mtb. Anyone up for some rides?
Last edited: 7 years ago
tightrubber75
posted 7 years ago
You know I would like to join.
Deleted user
posted 7 years ago
Just got a road bike. Would love to meet. You near the utrechtse heuvelrug anytime?
2mPik
posted 7 years ago
Yeah, would love to :-) I live near Utrecht and Amsrefoort.
Deleted user
posted 7 years ago
Yes, sounds fun! I have a road bike too and live around that area :)
mikejuuh
posted 7 years ago
yea, count me in!
MarkyMarkNL
posted 7 years ago
Sounds cool, but only got a MTB here.
lyclad
posted 7 years ago
In rotterdam in September and would love to meet up
newdutchlycra
posted 7 years ago
Great idea!
DutchLycra1971
posted 7 years ago
Ik doe dit ook graag. Heb nu al een groep bi gay mannen die met elkaar afspreken en geile rondes willen rijden en halverwege sex te hebben. Omg Veluwe en Flevoland Amersfoort

catsuitboycatsuitboy liked this.

lyclad
posted 7 years ago
Anyone up for a meet in rotterdam?
Lycraboy1981
posted 6 years ago
Nice idee, I like it. I live near Utrecht, I would like to meet a group for cycling and having fun together in lycra.
newdutchlycra
posted 6 years ago
Good idea
slaafleroy
posted 6 years ago
ik doe veel hardlopen daar in omgeving
Lycraboy1981
posted 6 years ago
dat is ook leuk, waar loop je zoal?
swimmer1997
posted 6 years ago
IK loop ook veel hard :) in lycra is het leukste he :)
2mPik
posted 6 years ago
Hoi, zijn hier nog mensen die een keertje (of vaker :-p ) willen afspreken om te sporten (wielrennen / hardlopen) in omgeving Utrecht / Amersfoort? Hey, anyone here in the middle of the Netherlands who want to do some Lycra sporting?
Lycraboy1981
posted 6 years ago
Lijkt me leuk om is te gaan fietsen, kom zelf uit de omgeving van Utrecht. Ben alleen helaas niet meer getraind, een aantal jaren niet kunnen wielrennen maar ga het wel weer oppakken.
2mPik
posted 6 years ago
Dat geeft niet :-) Ik ben zelf vorig jaar pas begonnen en ook geen super fanatieke wielrenner. Het gaat meer om met iemand (of een paar mensen) een stukje te fietsen en onderweg wat leuks die in lycra ;-)
Deleted user
posted 6 years ago
Ik wil ook wel een lekker rondje komen fietsen in de omgeving van Utrecht/Amersfoort met wat andere geile kerels in strakke lycra en wat plezier maken in de mooie natuur daar...:-)